Va rugam sa ne contactati pentru personalizarea produselor/ COSMETICE Hoteliere.

Modul de lucru este: trimiteti comanda si sigla in format CDR sau PSD. Propunem un mod de personalizare si va comunicam cantitatea minima pentru personalizare.

Va comunicam termenul de executie ( poate varia de la 7 zile la cateva saptamani).

Se perfecteaza contractul.

Toate produsele vor fi ambalate corespunzator in vederea mentinerii calitatii acestora pe durata transportului.

ATENTIE:  La COSMETICE HOTELIERE in cazul transportului prin curier.
       Daca totusi observati deprecierea coletelor, va rugam sa desfaceti coletul de fata cu persoana care va preda produsele.
       Aceasta va face un proces-verbal de constatare a pagubelor si vom putea lua masurile care se impun.
       Clientul poate cere retrimiterea unui alt produs care sa-l inlocuiasca pe cel cu probleme in urmatoarele cazuri:

  • produsele au avut de suferit de pe urma transportului (continutul a curs sau cutia/sticla in care este ambalat produsul a fost sparta);
  • produsele primite nu sunt aceleasi cu cele care au fost comandate pe site;
  • termenul de garantie inscriptionat pe produs este depasit.

       Firma va cere returnarea produsului cu probleme inainte de trimiterea unuia nou.